Kniha Bez loga - obálka

Bez loga

Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor:

Originální název: No Logo
Překlad: Pavel Kaas

EAN: 9788072036714

Edice: ZIP
Formát: 512 stran, vázaná
Rok vydání: 2005

Hardcover512

Kniha byla vydána ve spolupráci s nakladatelstvím Dokořán.

Argo, Dokořán

Doporučená cena: 548,- Kč

Objednávka: Knihu Bez loga můžete koupit ještě dnes v internetovém knihkupectví Kosmas.cz se slevou 20%.

Anotace:

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Recenze v médiích

Image je (skoro) na nic
MF DNES, Michal Nanoru, 13.08.2005

(...) Přístup Naomi Kleinové není radikální, zaslepený ani jednostranný; ideologicky má nejblíž k liberalismu. (...) Stylová jasnost a přijatelnost důvodů z Kleinové okamžitě udělaly hvězdu, která se přiřadila ke jménům jako Sontagová, Steinemová či Chomsky a Bez loga si vysloužilo nonsensové nálepky bible či Kapitál antiglobalizačního hnutí. (...) Její kniha je historická a angažovaná, nikoli filozofická. Její přínos je v pronikavé formulaci, v kombinaci již známého s obdivuhodným množstvím faktů a v osvětlení současného kontextu, který je bezprecedentní především co do jednoty korporací a rozmanitosti opozic.

Četba pro Mladé konzervativce
PRÁVO, Štefan Švec, 07.07.2005

(...) Rozdíly mezi výrobní a prodejní cenou jsou astronomické. Lidé z Evropy a USA jsou pro nadnárodní společnosti dobří jako zákazníci, ale už ne jako zaměstnanci. Kniha Bez loga přináší takových skutečností, ale hlavně dokladů, důkazů a svědectví pět set stran. (...) Málokdo dokáže společenskou studii napsat tak, aby vás mrzela každá chvíle zdržení v četbě. Kanaďanka Naomi Kleinová ano.

Názory našich čtenářů

***
Překlad
Šimon Petr, 11.08.2011

Bohužel v českém vydání knihu shazuje naprosto otřesný překlad.

*****
pravda o svém tričku
emi, 12.09.2005

Někde jsem četl, že tato kniha by měla být povinná četba, souhlasím, hlavně pro všechny, kteří si myslí, že jsou ještě svobodní, a že je konzumní svět míjí..kdepak jedeme v tom všichni a je dobré si o tom číst znova a znova...

42

Napište vlastní komentář

Četli jste knihu Bez loga?
Tak neváhejte a napište vlastní komentář. Podělte se s ostatními čtenáři o své hodnocení.
Hodnocení
výborné
Nadpis recenze *

Váš komentář *

Vaše jméno

Nejprodávaněj±í knihy
v±echny nejprodávaněj±í tituly
Kmenoví autoři
v±ichni kmenoví autoři
 
Brzy vyjde
v±echny připravované tituly
ARGO spol. s r.o.
Milíčova 13, Praha 3
tel.: +420 222 781 601

  Pokročilé hledání zasílání novinek